maandag 8 september 2014

Piggy on a jar

Ik verzamel tegenwoordig zo'n beetje alles, want stel 
je voor dat het nog eens van pas gaat komen...
...je zult er maar om verlegen zitten als er weer 
eens een spontaan idee binnen valt!

En dus nam ik met het opruimen/inrichten van mijn nieuwe 
werkplek, een groot risico: ik kwam van alles tegen aan 
materialen en voorwerpen, ooit bewaard om te transformeren 
tot iets fantastisch, geniaals of prachtigs!
En dus zit ik nu met een vol hoofd midden in 
een project of 5 om af te maken :-)

Beginnen bij het begin dus maar:
 
Ik had 3 lege zure bommen-potten, een flesje matte 
roze verf en ontvreemdde ook nog een aantal boerderijdieren 
(waarvan ik natuurlijk ben vergeten "before"-foto's te nemen)
van de kinderen, werd iets te enthousiast met het lijmpistool 
en gaf het geheel een aantal lagen poederroze, 
en zo heb ik dus eindelijk wat nieuwe voorraadpotten in de keuken! 

Tussen de bedrijven door liep ik door de tuin en ontdekte
dat, ookal lijkt er niet veel meer te bloeien en alles vooral
erg groen is, er toch nog een enorme diversiteit aan kleuren
te vinden is, dus maar snel wat naar binnen gehaald voor
het broodnodige nazomergevoel..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten