donderdag 6 november 2014

Fall is here: Crochet Skirt!

Ondanks dat we het voorbije weekend 
doorbrachten op teenslippers en met blote benen,
is nu dan toch ineens de herfst gearriveerd,
en kon eindelijk het rokje uit de kast dat ik voor 
ons bloemeke haakte van de restjes van de Stylecraft-
omslagdoek die ik voor mezelf eerder al maakte.
Geen patroon, en ook de steken heb ik maar wat 
willekeurig bij elkaar gefröbeld. 
Heerlijk verstand-op-nul en snel klaar project, het 
laatste dankzij de geringe omvang van het meisje. :-)
(De inspiratie kwam van E Strea Chikitu,
een blog waarvan binnen kort zelfs een
boek met gehaakte rokjes uitkomt!)


En ze is er blij mee! 

En ik was blij met de Ananassalie in onze kruidentuin....
 ......nog nooit een toepassing voor gevonden maar hij bloeit zo mooi, 
(en ruikt, echt waar, naar ananas!)
 


1 opmerking:

  1. Wat is dat een leuk rokje geworden!!!
    En leuk dat ik je kan inspireren. Straks als mijn 'Rokjes Haken' Boek uit is: nog meer inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen