zondag 14 december 2014

Everybody needs good Neighbours....

Vandaag is mijn ex-buurvrouw jarig, en ik weet dat 
ze graag ook een hanger met bloem wil hebben,
zoals ik ze eerder maakte voor de juffen.
Helaas heb ik deze tijd van het jaar niet 
veel keuze in kleine bloempjes om te drogen.
Dus bedacht ik, aangezien de buuf Laura van
De Haakzolder is, om het bloempje dan maar 
te haken. Dat viel niet mee, maar lukte 
toch op het mini-formaat dat ik nodig had.
Weer in de resin gieten in het 
vormpje/hangertje, leren veter eraan en klaar.
Mooi kadootje van gemaakt en op de post naar Zwolle.

Fijne verjaardag, Buuf!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is schitterend !
    En dan nog zo sierlijk verpakt, een supercadeautje hoor !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Carla, en ik heb inmiddels vernomen dat ze er blij mee is! Fijne feestdagen!

      Verwijderen